L'Ajuntament treu a la venda, per concurs, 9 parcel·les urbanes al carrer del Clot de Molló
- Ajuntament de Molló
- Jun 25
- 2 min read
Updated: Jun 27

L'Ajuntament de Molló posseix diverses parcel·les urbanes ubicades al carrer del Clot de Molló. Aquestes parcel·les es corresponen a l'àmbit del PAU 6 del POUM de Molló, que actualment s'està urbanitzant.
L'Ajuntament de Molló treu a concurs la venda de 9 d'aquestes parcel·les (les parcel·les números 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12) a partir del plec que regula la seva adjudicació.
Es podran presentar ofertes del 27 de juny al 28 de juliol de 2025, a les 23:59h, a través del Perfil de Contractant (cal fer-ho obligatòriament a través del Perfil del Contractant per tal de garantir l'anonimat de les condicions de les ofertes presentades. En cas de dubtes, truqueu a l'Ajuntament al 972740387 perquè us indiquin com ajudar-vos).
Els criteris d'adjudicació són a partir de tres variables, on prima ser jove del municipi, a fi de facilitar l'arrelament de la població local i així fixar noves famílies a Molló:
Millora a l’alça del preu de licitació.
Per cada increment del 1% (complet) en l’oferta sobre el tipus de licitació: 0,10 punts
Per tenir la residència habitual (empadronament) en el municipi de Molló abans de la convocatòria de la licitació.
Antiguitat entre 0 i 1 any: 2 punts
Antiguitat entre 1 i 4 anys: 5 punts
Antiguitat entre 4 i 8 anys: 8 punts
Antiguitat superior a 8 anys: 10 punts
Criteris socials per afavorir l’arrelament de joves als entorns rurals
Persones empadronades al municipi nascudes a partir de l’any 1990 (aquest inclòs): 3 punts
En relació als criteris 2 i 3 l’Ajuntament comprovarà al padró municipal la veracitat d’aquestes dades.
Tota la informació del procés al web https://www.mollo.cat/clot
Comments